Forum Kuralları Sosyal Hesaplar Vip Klanlar Vip Üyelik (yeni)
clash of clans Seviye atlamak için gereksiz mesajlar atmayın.
Arama Yapmadan Konu Açmayın,Silinir.
Teşekkür için "Beğen" Butonunu Kullanın.devamı...
Facebook
Twitter
Sitemap & Rss
1923TÜRK
......
......
Tüm Bölümleri Görebilme
Online Sohbet ve Destek
Özel Bölümler , Özel Başlık Devamı...

reklam ver
reklam ver

Gönderen Konu: köyümü kaybettim.  (Okunma sayısı 1719 defa)

Çevrimdışı Yusuf.76

  • 3.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 7
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • COC Nick : vandetta
  • Klanım : dwarwes
köyümü kaybettim.
« : 12 Ocak 2015, Pazartesi - 09:13 »
Arkadaşlar 10 ocakta telefonuma yeni gmail açarken  yanlışlıkla eski gmaildeki bilgileri sildim. E haliyle oyunda gitti. Defalarsa denememe rağmen geri getiremedim. Daha sonra oyunda ayarlardan yardım kısmına girerek mesaj attım köyün istenen bilgilerini gönderdim ingilizce ve türkçe olarak. Geri dönmediler. Bende direk mail atmayı denedim ve mailde yine bana köyümün bilgilerin göndermemi söylediler. Bende tekrardan gönderdim. Acaba geri dönerler mi? daha önce bu durumla karşılaşan var mı? ne gibi bi yol izlemeliyim?


Gönderdikleri mail:Hello,

Thanks for contacting us!
Have you noticed the new and improved support platform we’re using? This will make finding answers a lot easier and will let us provide you with a faster and better service, as we’ll be able to obtain all of your player information through this platform.

What now?

1.Do you need advice or help with in-game issues?

If you have access to your game, but need some help with gameplay, in-game purchases, and so on, then simply go into your game’s settings -> Help & Support -> and check if you can find the answers you’re looking for by using the new FAQ section. All you need to do is scroll through the sections listed.
Please note that the FAQs will mirror the language set on your device, so make sure that your device is set to the language you want to play the game with.

Can’t find the answers you’re looking for? Then scroll all the way to “Contact Us” and send us a message --- we’ll make sure to get back to you as soon as possible!


2. You have lost access to your game.

First and most importantly, please make sure you have installed the latest version of the game. It can be downloaded from the App Store/ Google Play Store on your device.

If your lost game was connected to Facebook (Hay Day only!), follow these steps:
-       Enter your device’s settings
-       Sign in to your own Facebook account (make sure you have the latest FB version on your device)
-       Open Hay Day
-       In your game Settings (upper left corner of your farm), tap on “ Sign in with Facebook”

If your lost game was connected to Game Center:
-       Enter Game Center
-       Make sure you’re logged into your own Game Center ID (on your device)
-       Go to “Games”, and then click on the game you are trying to recover
-       Click on the three little dots, found on the right upper corner
-       Choose “Play”


If your lost game was connected to Google+:
-       Go into your game
-       Tap on “Settings,” found on the upper right corner
-       Tap “Connect with Google”
-       The option to load your lost progress should appear

If none of the options mentioned above work, then please go to your Settings, click “Help and Support” and scroll down to the “Contact us” section. To send a message from inside the game, please include the following information:
1.      The exact name of the base/farm/village
2.      The exact level of it
3.      The name of the alliance/neighborhood/clan your game belonged to
4.      Explain how you lost your game
5.      Let us know if you’re contacting us from the device you wish to recover your game on

Our Player Support team will handle your request as fast as possible. Please make sure to contact us back from within the game (do not reply to this email).

For the future, always make sure to check out our awesome FAQs (located in “Help & Support”) in case you have any questions!

--
Your Supercell Support Team



Çevrimdışı Brasco

  • 25. Seviye Üye
  • *
  • İleti: 77
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Durumum:
  • Clash of Clans
  • 17 Mesajı Toplam
    22 Kere Beğenildi
  • COC Nick : AHMET
  • Klanım : DERGAH
Ynt: köyümü kaybettim.
« Yanıtla #1 : 12 Ocak 2015, Pazartesi - 09:18 »
bunların gönderdikleri mail hayday ile alakalı


Çevrimdışı Yusuf.76

  • 3.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 7
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • COC Nick : vandetta
  • Klanım : dwarwes
Ynt: köyümü kaybettim.
« Yanıtla #2 : 12 Ocak 2015, Pazartesi - 09:41 »
Peki ne yapmalıyım? tekrar mail attım aynı cevabı verdiler. Oyun içinde yardım destek kısmından yazdım hala dönmediler.


Çevrimdışı Legend Legolas

  • 8.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 22
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • 2 Mesajı Toplam
    2 Kere Beğenildi
Ynt: köyümü kaybettim.
« Yanıtla #3 : 13 Ocak 2015, Salı - 07:51 »
Ben de gmail hesabımı sildim yalnışlıkla, oyunu yeni hesabıma aktarmak istiyorum, mail attım oyunun içinden, 10 gün geçti bir cevap yok. sen hangi hesaba mail attın?


Çevrimdışı Yusuf.76

  • 3.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 7
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • COC Nick : vandetta
  • Klanım : dwarwes
Ynt: köyümü kaybettim.
« Yanıtla #4 : 30 Ocak 2015, Cuma - 01:39 »
bana bi hafta sonra geri döndüler köyü en son hangi ülke/şehirde kullandın ve ilk oyuna para yatırmanın ayırntılı faturası gibi. o bilgileri verdikten sonra köyünü geri veriyolar.