Forum Kuralları Sosyal Hesaplar Vip Klanlar Vip Üyelik (yeni)
clash of clans Seviye atlamak için gereksiz mesajlar atmayın.
Arama Yapmadan Konu Açmayın,Silinir.
Teşekkür için "Beğen" Butonunu Kullanın.devamı...
Facebook
Twitter
Sitemap & Rss
1923TÜRK
......
......
Tüm Bölümleri Görebilme
Online Sohbet ve Destek
Özel Bölümler , Özel Başlık Devamı...

reklam ver
reklam ver

Gönderen Konu: Herkes köy ismini değiştirebilecek...!  (Okunma sayısı 1485 defa)

Çevrimdışı BySPaVN

  • 4.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 11
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • COC Nick : scorpi10
  • Klanım : CEHENNET
Herkes köy ismini değiştirebilecek...!
« : 20 Nisan 2015, Pazartesi - 17:28 »
Arkadaşlar supercell in açıklamasına göre çok yakında bi güncelleme ile köy lerinin isimlerini değiştirmek isteyen kişiler değiştirebilecek çoğu kişi bunu bekliyordu şimdiden hayırlı olsun Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
link burda Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap



Çevrimdışı bratva

  • 2.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 5
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • COC Nick : elazig23
  • Klanım : KAYI BOYU
Ynt: Herkes köy ismini değiştirebilecek...!
« Yanıtla #1 : 20 Nisan 2015, Pazartesi - 19:21 »
Güncelleme ne zaman gelir acaba


Çevrimdışı BySPaVN

  • 4.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 11
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • COC Nick : scorpi10
  • Klanım : CEHENNET
Ynt: Herkes köy ismini değiştirebilecek...!
« Yanıtla #2 : 21 Nisan 2015, Salı - 09:40 »
belli bi tarih yok ama bence kısa sürede gelir


Çevrimdışı miscen

  • 28.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 89
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • 33 Mesajı Toplam
    45 Kere Beğenildi
Ynt: Herkes köy ismini değiştirebilecek...!
« Yanıtla #3 : 21 Nisan 2015, Salı - 09:51 »
Güzel haber.. Ama burada mutlaka bir kısıtlama olmalı, yani kullanıcı istediği kadar değil de 1 veya 2 kere ismini değiştirebilmeli.

Bir de oyuna kullanıcı ismiyle oyuncu arama seçeneğini eklerlerse çok güzel olacak.


Çevrimdışı LeafLook

  • 1923TÜRK
  • CLASHER!
  • *
  • İleti: 1234
  • Rep Puanı : 15
  • Cinsiyet: Bay
  • Durumum:
  • 1923TÜRK Ailesi
  • 265 Mesajı Toplam
    342 Kere Beğenildi
  • COC Nick : Nazım
Ynt: Herkes köy ismini değiştirebilecek...!
« Yanıtla #4 : 21 Nisan 2015, Salı - 15:36 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Güzel haber.. Ama burada mutlaka bir kısıtlama olmalı, yani kullanıcı istediği kadar değil de 1 veya 2 kere ismini değiştirebilmeli.

Bir de oyuna kullanıcı ismiyle oyuncu arama seçeneğini eklerlerse çok güzel olacak.
Bnce iyi bir seçenek olmucak bu arkadaşlarımızı tanıyamıcaz :/

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Sen cevapları ezberliyorsun ama hayat asla aynı soruyu tekrarlamaz.

Çevrimdışı miscen

  • 28.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 89
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • 33 Mesajı Toplam
    45 Kere Beğenildi
Ynt: Herkes köy ismini değiştirebilecek...!
« Yanıtla #5 : 21 Nisan 2015, Salı - 16:04 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Güzel haber.. Ama burada mutlaka bir kısıtlama olmalı, yani kullanıcı istediği kadar değil de 1 veya 2 kere ismini değiştirebilmeli.

Bir de oyuna kullanıcı ismiyle oyuncu arama seçeneğini eklerlerse çok güzel olacak.
Bnce iyi bir seçenek olmucak bu arkadaşlarımızı tanıyamıcaz :/

Evet doğru, benim de aklıma ilk bu durum gelmişti. Fakat belki bir şekilde bazı forumlarda olduğu gibi "eski kullanıcı adı" diye gösterim yapabilirler.


miscen 'nin Mesajlarını Beğenen Kullanıcılar: mustafagorur06 (23 Nisan 2015, Perşembe - 02:38)

Çevrimdışı mustafagorur06

  • 1.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 2
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • COC Nick : mustafa
  • Klanım : ANGARALILAR
Ynt: Herkes köy ismini değiştirebilecek...!
« Yanıtla #6 : 23 Nisan 2015, Perşembe - 02:40 »
Selamun aleykum beyler bence sadece 3 hakki olucak degistirme maliyetide 1000000 altin olucak ayrica birini aradiginda orda nick yazarak o kisiyi arayabiliceksin boyle olsa super olur bence  saygilar mustafa  Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap


Çevrimdışı araxie1635

  • 7.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 19
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • 5 Mesajı Toplam
    5 Kere Beğenildi
Ynt: Herkes köy ismini değiştirebilecek...!
« Yanıtla #7 : 26 Nisan 2015, Pazar - 02:56 »
Köy satışlarına olumlu katkısı olur Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap


araxie1635 'nin Mesajlarını Beğenen Kullanıcılar: VİCTORY (26 Nisan 2015, Pazar - 08:13)

Çevrimdışı VİCTORY

  • **1923TÜRK5**
  • CLASHER!
  • *
  • İleti: 1741
  • Rep Puanı : 18
  • Cinsiyet: Bay
  • Durumum:
  • **VİCTORY**
  • 446 Mesajı Toplam
    580 Kere Beğenildi
  • COC Nick : VİCTORY
  • Klanım : 1923TÜRK AİLESİ
Ynt: Herkes köy ismini değiştirebilecek...!
« Yanıtla #8 : 26 Nisan 2015, Pazar - 08:16 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Selamun aleykum beyler bence sadece 3 hakki olucak degistirme maliyetide 1000000 altin olucak ayrica birini aradiginda orda nick yazarak o kisiyi arayabiliceksin boyle olsa super olur bence  saygilar mustafa  Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Söylediğiniz rakam olmayacak bir şey.Oyuna yeni başlayan birisi 1 milyon altını nereden bulacakta değiştirecek ?

”Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilme.”

Çevrimdışı yusuf01

  • 1.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 2
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • COC Nick : Yusuf
  • Klanım : KARACAOĞLANTEAM
Ynt: Herkes köy ismini değiştirebilecek...!
« Yanıtla #9 : 28 Nisan 2015, Salı - 16:04 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Selamun aleykum beyler bence sadece 3 hakki olucak degistirme maliyetide 1000000 altin olucak ayrica birini aradiginda orda nick yazarak o kisiyi arayabiliceksin boyle olsa super olur bence  saygilar mustafa  Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Söylediğiniz rakam olmayacak bir şey.Oyuna yeni başlayan birisi 1 milyon altını nereden bulacakta değiştirecek ?
neden olmasin? Yani yeni baslayan bi oyuncu zaten isim vermistir vermediysede tekrardan baslayabilir. Tamam cok saçma bi rakam olur dogru 500 yada 1000 taş olmasi muhtemel bence...


Çevrimdışı VİCTORY

  • **1923TÜRK5**
  • CLASHER!
  • *
  • İleti: 1741
  • Rep Puanı : 18
  • Cinsiyet: Bay
  • Durumum:
  • **VİCTORY**
  • 446 Mesajı Toplam
    580 Kere Beğenildi
  • COC Nick : VİCTORY
  • Klanım : 1923TÜRK AİLESİ
Ynt: Herkes köy ismini değiştirebilecek...!
« Yanıtla #10 : 28 Nisan 2015, Salı - 17:12 »
Görecez bakalım.Gem ile olması bence hiç iyi olmaz.İşin için para giriyor bu seferde.

”Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilme.”

Çevrimdışı m3 e92

  • 29.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 93
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Durumum:
  • Sevene can feda sevmeyene ELVEDA :)
  • 17 Mesajı Toplam
    23 Kere Beğenildi
  • COC Nick : Abdullahcan ♫
  • Klanım : Soğanlı Çocuğu #YPR2LLJ
Ynt: Herkes köy ismini değiştirebilecek...!
« Yanıtla #11 : 28 Nisan 2015, Salı - 17:47 »
Güzel bir uygulama  Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap m3 e92 diye nick mi olur arkadaş 90 level oldum söylemesi ayıptır sap gibi geziyorum ortalıkta  Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Alma mazlumun ahını,çıkar aheste aheste Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

İntikam Saldırıları Candır Can ☺

Çevrimdışı bratva

  • 2.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 5
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • COC Nick : elazig23
  • Klanım : KAYI BOYU
Ynt: Herkes köy ismini değiştirebilecek...!
« Yanıtla #12 : 28 Nisan 2015, Salı - 20:31 »
Bu güncelleme ne zaman gelir acaba, tecrübeli arkadaşlar bi tahmininiz varmıdır


Çevrimdışı yusuf01

  • 1.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 2
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • COC Nick : Yusuf
  • Klanım : KARACAOĞLANTEAM
Ynt: Herkes köy ismini değiştirebilecek...!
« Yanıtla #13 : 29 Nisan 2015, Çarşamba - 15:44 »
Bekleyip gorcez gelecekteki güncelleme bakım arasina gidilen gunlerde gelecektir muhtemelen. Bakıma hangi gunler giriyor oyun bilen var mi?