Gönderen Konu: Clash of Clans 15.0.1 ve 15.0.2 Sürümündeki Yenilikler 10 Eki 2022  (Okunma sayısı 37 defa)

Çevrimdışı Admin

  • Site Lideri
  • *
  • İleti: 2777
  • Rep Puanı : 360
  • Cinsiyet: Bay
  • Durumum:
  • 989 Mesajı Toplam
    3240 Kere Beğenildi
    • http://www.clashofclanstr.com
  • COC Nick : Cherhat
  • Klanım : 1923TÜRK (#2YY2PYP)
15.0.1 10 Eki 2022
Karşınızda 15. seviye Belediye Binası, şimdiye kadarki en büyülü belediye binamız!

● Köyünü güçlendirirken düşmanlarını yok edecek iki yepyeni savunma: Büyü Kulesi ve Monolit!

● Aşılması zor yeni bir birlik, oyunun kurallarını değiştiren bir büyü, yer altından ilerleyen bir kuşatma makinesi ve dört yeni hayvan ile saldırı stratejini geliştir!

● 15. seviye Belediye Binası için yeni binalar ve birlik seviyelerinin yanı sıra oyun deneyimini geliştiren iyileştirmeler seni bekliyor!

15.0.216 Eki 2022
Karşınızda 15. seviye Belediye Binası, şimdiye kadarki en büyülü belediye binamız!

● Köyünü güçlendirirken düşmanlarını yok edecek iki yepyeni savunma: Büyü Kulesi ve Monolit!

● Aşılması zor yeni bir birlik, oyunun kurallarını değiştiren bir büyü, yer altından ilerleyen bir kuşatma makinesi ve dört yeni hayvan ile saldırı stratejini geliştir!

● 15. seviye Belediye Binası için yeni binalar ve birlik seviyelerinin yanı sıra oyun deneyimini geliştiren iyileştirmeler seni bekliyor!

15. seviye Belediye Binası burada ve bir Belediye Binası güncellemesi için şimdiye kadar yaptığımız en büyük içerik sürümü!
clashofclanstr.com/forum
Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Belediye Binası 15'in benzersiz bir savunma silahı olmasa da, Giga Inferno, eskisinden daha da güçlü hale getirmek için birkaç kez yükseltilebilir.
Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Yeni Savunmalar: Büyü Kulesi ve Monolit
Town Hall 15 güncellemesiyle tanıtılan tek gizemli etki, büyülü renk paletleri değil. 15. Belediye Binasına iki yeni savunma getiriyoruz. Üs inşası bir daha asla eskisi gibi olmayacak!

Spell Tower ve Monolith ile tanışın… ve düşmanlarınızın korkudan titrediğini izleyin.

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Büyü Kulesi
Büyü Kulesi seviye atladıkça, farklı Büyüler ile doldurulur ve üssünüzü savunurken hangi Büyüyü kullanacağını seçmenize olanak tanır. 1. seviyeden başlayarak, Spell Tower, yakındaki Savunmaları ve birimleri güçlendirmek için Öfke Büyüsü yapacak. Seviye 2, Spell Tower'ı yakındaki düşmanlara Poison Spell fırlatacak şekilde ayarlamanıza izin verir ve Seviye 3 Görünmezlik özelliğini kullanarak yakındaki savunma birimlerinin ve binaların geçici olarak gizlenmesine izin verir.

Belediye Binası 15'e yükselttiğinizde, Ana Köyünüze 2 Büyü Kulesi yerleştirebileceksiniz.

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Monolit
Savunmayı öldüren bu tank çok uğursuz, Kara İksir ile inşa edildi ve geliştirildi. Düşünceli varlığı bile etrafındaki dünya üzerinde karanlık bir leke bırakır. Kökeni gizemli olsa da, saldıran güçlere zarar verme yeteneği, etkinliği konusunda hiçbir şüphe bırakmıyor.

Monolith atış başına temel düzeyde hasar verecek olsa da, her atış hedefinin maksimum can puanının belirli bir yüzdesine bağlı olarak ek bonus hasar verir ve Monolith'i tanklar veya Kahramanlar gibi yüksek HP birimlerine karşı inanılmaz derecede tehlikeli hale getirir.

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Yeni Birlik: Elektro Titan
Electro Titan, Belediye Binası 14. seviyede kilidini açtığınız yepyeni bir Birliktir.

Çatırdayan yumruğu ve fosforlu gözleri sadece çevresini aydınlatmak için değil. Electro Titan, hem kara hem de hava birimlerini hedef alabilen kısa menzilli bir kırbaçla düşmanlara saldırır. Ancak, onu daha da tehlikeli yapan, çevresinde yıkıma neden olan özel yeteneğidir. Electro Titan, savunma, hava ve kara birimleri gibi her şeye sürekli olarak zarar verecek bir etki alanı aurası yayar. Ancak, Duvarların onun elektriksel aurasına karşı bağışık olduğunu unutmamalısınız.clashofclanstr.com/forum

Favori Hedef: Herhangi biri
Hasar Türü: Tek Hedef
Hedefler: Yer ve Hava
Eğitim Süresi: 6m
Konut Alanı: 32

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Yeni Kuşatma Makinesi: Savaş Köstebeği
Savaş Tatbikatı, Kuşatma Atölyesi 7. seviyede açılır ve düşman savunmaları tarafından tespit edilmekten kaçınmak için yerin altına girer. Savaş Tatbikatı en yakın düşman savunmasına saldırmak için yüzeye çıktığında, hedefini 2 saniyeliğine sersemletir.clashofclanstr.com/forum

Favori Hedef: Savunmalar
Hasar Türü: Tek Hedef
Hedefler: Zemin
Eğitim Süresi: 20m

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Yeni Büyü: Geri çağırma büyüsü
Savaşlar bir daha asla aynı olmayacak. 13. seviyede Town Hall'da açılır, Recall Spell, saldırılarınızı dağıtmanın yeni ve güçlü bir yoludur. Geri Çağırma Büyüsü kullanıldığında, birimleri savaş alanından çıkaracak ve başka yerlere yeniden konuşlandırılabilecekler. Onları ölümcül bir düşman savunmasından kurtarmak veya birimlerinizi başka bir konumdan savaşa göndermek için olsun, geri çağrılan birimler, Birliklerin yerleştirilebileceği her yerde bir grup olarak yeniden konuşlandırılabilir.

Geri çağrılabilecek birimlerin miktarı, her seviyenin sahip olduğu Konut Alanı limiti ile belirlenir. Birlikler, Kahramanlar ve Kahraman Petlerin tümü geri çağrılabilir, burada Kahramanlar 25 Barınma Alanı ve Kahraman Petler 20 Barınma Alanı olarak sayılır. Yeniden konuşlandırılan birimler, geri çağrıldıklarında kendilerine uygulanan tüm hasarları veya uygulanan durum etkilerini korurlar. Geri Çağırma Büyüsü, önce daha yüksek Konut Alanı sırasına göre birimlere öncelik verecektir.

Savaşın sonunda konuşlandırılmamış kalan geri çağrılan birimler kaybolacak.

Hedef: Yer ve Hava
Konut Alanı: 2
Demleme Süresi: 6m
Yeni Kahraman Evcil Hayvanlar

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Buzul Morsu

Bu soğuk yoldaş, buz gibi nefesiyle düşmanları yavaşlatır. Bu arada, Frostmites - otostop buz topları - zaman zaman atlayacak ve onları yavaşlatmak için düşman savunmalarına saldıracak.

Favori hedef: 4.5 kare Kahraman içinde
Hasar türü: Tek Hedef (savunmayı yavaşlatır)
Hedefler: Yer ve Hava

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Kazıcı

Bu utangaç yaratık, Kahramanının yanında yeraltına girecek ve yakındaki savunmaları sersemletmek ve saldırmak için ortaya çıkacak. Diggy'nin Kahramanı savaş sırasında ortadan kaldırılırsa, Diggy kendini bağlayacak yeni bir Kahraman aramaya gider.clashofclanstr.com/forum

Favori Hedef: Kahramanın Hedefi
Hasar Türü: Tek Hedef
Hedefler: Zemin

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Zehirli Kertenkele

Poison Lizard'ı Kahramanınızın kendi kişisel Kelle Avcısı koruması olarak hayal edin. Savunan Kahramanlara ve Birliklere Zehir hasarı veren ve onları yavaşlatan yıldırım hızında menzilli bir saldırı olarak zehirli kimyasallar tükürür. Yakınlarda düşman birimi yoksa, Poison Lizard, Kahramanına hedeflenen Binalara saldırmasında yardımcı olur. Binalar Poison Lizard'ın yavaşlatma etkisinden etkilenmez. Ve evet, bunun 'zehir' olduğunu biliyoruz ama 'zehir'in kulağa daha havalı geldiğini düşünüyoruz.clashofclanstr.com/forum

Favori Hedef: Kahramanlar ve Birlikler
Hasar Türü: Tek Hedef
Hedefler: Yer ve Hava

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Anka kuşu

İlk başta Kahramanınızı takip eden önemsiz bir yumurta gibi görünen Phoenix, Kahramanı nakavt edilmek üzereyken huysuz, ateşli tüylü bir arkadaş olarak ortaya çıkacaktır. Phoenix, kendisini ve Kahramanını geçici bir dokunulmazlık kalkanı altında diriltir. Kalkan sona erdiğinde Kahraman nakavt edilecek ama Phoenix savaşmaya devam edecek.

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş YapResimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş YapResimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş YapResimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Yeni Bina/Savunma Seviyeleri
Belediye Binanızı 15. seviyeye yükselttiğinizde, Ana Köyünüz için çok sayıda yükseltmenin kilidini de açacaksınız. Aşağıdaki Binalar ve Savunmalar, Belediye Binanız seviye 15 olduğunda yükseltilebilir.

Top seviye 21
Okçu Kulesi seviye 21
Büyücü Kulesi seviye 15
Hava Savunma seviye 13
havan seviye 15
X-Yay seviye 10
Cehennem Kulesi seviye 9
Bomba Kulesi seviye 10
İksir Deposu seviye 16
Altın Depolama seviyesi 16
Kara İksir Deposu seviye 10
Klan Kalesi 11. seviye
Kışla seviye 16
Ordu Kampı seviye 12
Laboratuvar seviyesi 13
Büyü Fabrikası seviye 7
Kuşatma Atölyesi seviye 7
Evcil Hayvan Evi seviyeleri 5 - 8
Duvar seviyesi 16 (200 Duvar parçası)
Bomba seviye 11
Hava Bombası 10
Barbar Kral seviyeleri 81-85 (Barbar Kral Yetenek Seviyesi 17)
Okçu Kraliçe seviye 81-85 (Okçu Kraliçe Yetenek Seviyesi 17)
Grand Warden 56-60 seviyeleri (Grand Warden Yetenek Seviyesi 12)
Kraliyet Şampiyonu 31-35 seviyeleri (Kraliyet Şampiyonu Yetenek Seviyesi 7)
barbar 11
okçu 11
dev 11
Duvar Kırıcı 11
Sihirbaz 11
minyon 11
Golem 12
cadı 6
madenci 9
Elektro Ejderha 6
Süper Barbar 11
Süper Okçu 11
Süper Dev 11
Süper Duvar Kırıcı 11
Süper Sihirbaz 11
süper cadı 6
Süper Minyon 11
Yıldırım Büyüsü seviye 10
İyileştirme Büyüsü seviye 9
5. seviye atlama büyüsü
Zehir Büyüsü seviye 9
Yarasa Büyüsü seviye 6
Oyun Değişiklikleri

Oyun Dengesi

Savunmacı Süper Minyonlar artık 5 yerine sadece 3 uzun menzilli mermi atacak.
Madencilere yeraltındayken zehir uygulanmaz. Ek not: Zehir, yeraltındayken Diggy veya Battle Drill'e uygulanmaz.
Klan Savaşı Ligi başlangıç ​​eşikleri, Gümüş 1 ve üzeri ligler için ayarlandı.

Kışla Yeniden Çalışması

Ana Köyünüzdeki dağınıklığı azaltmak amacıyla, tüm Kışlaları ve tüm Karanlık Kışlaları sırasıyla tek bir Kışla ve Karanlık Kışlada birleştirdik. Yinelenen Binalar otomatik olarak kaldırılır ve Kışla ve Karanlık Kışlalarınız farklı seviyelerdeyse, en yüksek seviyeli Bina kalan bina olur. Tüm Kışlalar ve Karanlık Kışlalar yapım aşamasındaysa, kalan yükseltme süresi en kısa olan tutulacaktır.clashofclanstr.com/forum

Birlik eğitim süresi artık 4 Kışla veya 2 Karanlık Kışla ile aynı.
Tüm üretim binaları (Kışla, Kara Kışla, Büyü Fabrikası, Kara Büyü Fabrikası ve Kuşatma Atölyesi) artık yükseltme sırasında eğitim birimlerini tutabilecek. Tamamen durmak yerine normal hızlarının %50'sinde antrenmana devam edecekler.
Birden fazla Kışla binası gerektiren Başlangıç ​​Görevleri değiştirildi veya değiştirildi.

Sezon Mücadelesi İyileştirmeleri

Sezonluk Mücadeleler artık oyuncuların Belediye Binası ve İnşaatçı Salonu seviyelerine göre özelleştiriliyor. Sunulan her zorluk şimdi yapılabilir olmalıdır. Daha düşük seviyedeki oyunculardan artık yapamayacakları görevleri yapmaları istenmeyecek, örneğin kilidi çok daha sonra açılan bir birlik kullanmak.
Önceki ayın Sezonu için Gold Pass'a sahip olan oyuncular, bu Sezon için Gold Pass alırlarsa bonus 200 Challenge Puanı alacaklar. Bu değişiklik Kasım sezonu ile birlikte yürürlüğe girecek.

Klan Sermayesi Önceliklendirmesi

Klan Liderleri ve Yardımcı Liderler artık Klan Başkentinizde Bölge başına en fazla 3 yükseltmeye öncelik verebilir. Bu, Liderlerin ve Yardımcı Liderlerin daha sonra hangi yükseltmelerin gelmesi gerektiğine dair önerilerde bulunmasına yardımcı olacaktır. Oyuncular, Sermaye Altınlarını diledikleri yükseltmelerde harcamakta hâlâ özgürdürler.

Yapay Zeka Değişiklikleri


Birçok saldırı konumu adayı Duvarlar tarafından engellenirse daha iyi saldırı konumu seçimi.
Şifacıların artık Grand Warden, Golem, Golemite, Ice Golem ve Headhunter'ı hedefleme olasılığı daha düşük. Kraliyet Şampiyonu veya Barbar Kralı hedefleme olasılığı biraz daha düşük.
Şifacılar artık Duvar Yıkıcıları, Süper Duvar Yıkıcıları veya Yetimitleri hedef almıyor.


Yenilikler

Yeni Müzik:
9. Yıldönümü Manzarası
Epik Orman Manzarası
Orman Manzarası
Tam yeni animasyon seti:
Varsayılan Okçu Kraliçe
Varsayılan Kraliyet Şampiyonu
Champion King için Ateş Kılıcı efekti güncellendi

Zaman ve Maliyet Azaltma
Yeniden düzenleme ve yükseltme maliyetlerini dengeleme kapsamında, 15. Belediye Binası'nın kullanıma sunulmasıyla birlikte çok sayıda birimin, savunmanın ve binanın yükseltme maliyetlerini ve yükseltme sürelerini azalttık.clashofclanstr.com/forum

Hata düzeltmeleri
İnşaatçı Üssü'nü ziyaret ederken bağışta bulunmaya çalışıyorsanız, artık Süper Birliklere Hızlı Bağış Yapabilirsiniz.
Raid Medal üst sınırı uygulaması düzeltildi.
Hem kilitli hem de yüklenen Başkent Bölgelerini yükleme yerine kilitli olarak gösterin.
Makedonya'yı (FYROM) Kuzey Makedonya olarak değiştirin.
Başkent Baskını sırasında başka saldırı kalmamışsa saldırı düğmesinin rengi kırmızı yerine gri olarak değiştirildi.
Klan Başkentinde harabeleri tamamlarken bağış mesajını doğru göster.
Klan Başkenti'nde (hiçbir askerin konuşlandırılmadığı saldırılardan kaynaklanan) eksik tekrarları atlamak için bir sonraki tekrar düğmesi düzeltildi.
Farklı Klan Başkenti birim bilgi ekranlarında tutarlı bir şekilde çalışması için Kışla Bul düğmesinin grileşmesi düzeltildi. Karşılık gelen Kışlaya sahip bir bölgede keşif yapıyor olsanız bile, bu düğmeyi kullanırken her zaman kendi Kışlanızı bulun.
Başkent Kışlası yükseltilirken ikincil birim yükseltme ekranı başlığı için yanlış birim seviyesi düzeltildi. İskeletler için seviyeleri gösterme.
Geri düğmesi ile düzen seçim ekranından çıkarken Duvarları Yenile. Daha önce Duvarlar yalnızca ekran kapatılırken yenileniyordu.
Sezon Mücadeleleri Gümüş ödülleri bölümünde verilen Kahraman Görünümlerini Ödül Listesi açılır penceresinde doğru şekilde görüntüleyin.
Seviye 4 Atlama efektinde aşırı büyük patlama düzeltildi.
Yarasa Büyüsü etkilerinin ortaya çıkma süresiyle eşleşmesi düzeltildi.
Log Trap'in ses efektleri düzeltildi.
Sezon Mücadelesi ve Başlangıç ​​Mücadelesi görev otomatik tamamlama mantığında nadir görülen bir durum düzeltildi. Duvar yükseltme görevleri, inşa edilmemiş Duvarlarınız olsa bile otomatik olarak tamamlandı. Laboratuvar veya Kışlanız yoksa veya Kışla düşük seviyeli veya Kışla yükseltme altındaysa, laboratuvar yükseltme görevleri otomatik olarak tamamlandı.
Animasyonun çok ileri gitmesini önlemek için karakter saldırı animasyonunu yalnızca aktif mantık işareti içinde tahmin edin.
Zorlu yükleme hatalarını zarif bir şekilde ele alın (artık sonsuz spinner yok).
Clone Spell artık henüz doğmamış birimleri klonlamayacak.
Bir meydan okuma seviyesini bitirirken bazen yanlış zaman gösteren sabit savaş bitiş ekranı. Savaşın bitişi ile ekranın görünmesi arasında gecikme varsa yanlış zaman gösterilebilirdi.
İnşaatçı Üssü'ndeyken Dost Ordu'yu her zaman kurtaramama sorunu düzeltildi.
Gereksiz görsel gürültüyü önlemek için savunma amaçlı Şifacı sıçrama hasarına maruz kaldıklarında binalara bağışıklık etkisi uygulamayın. Yine de binalar savunmacı Şifacılar tarafından iyileştirilmiyor.
Bir Klana yeniden katıldıktan veya başka bir Klana katıldıktan sonra görüntülenen Klan Başkenti saldırı sayısı simgesi düzeltildi.
Güç İksiri etkinken diğer Köyleri ziyaret ederken Ordu Kampı bilgi ekranındaki yanlış birim seviyeleri düzeltildi.
Karışıklığı önlemek için Klan listesi için "Bağışlanan birliklere göre" sıralama modunu yalnızca Klanın Ana Köy sekmesindeyken gösterin.
Özel Balon Otobüsü ile bazı sahnelerde Klan Başkenti Hava Gemisi saldırı bildiriminin görünmemesi düzeltildi.
Bağış menülerinde Süper Birlikler için kırmızı arka planı göster
14. seviye Sihirbaz Kulesi ve 20. seviye Okçu Kulesi'nin üstündeki karakterleri yükseltin.
CWL aktifken skor tablosundaki bir Klan silinirse, CWL skor tablolarının en son sezona güncellenmemesi düzeltildi.
Savaştan sonra İksir etkisine dönüşen canlı Kahraman Evcil Hayvanları kaldırın. Evcil hayvanlar, Kahramanlara benzer şekilde görünür halde bırakılır.
Sezon Mücadelelerinde 250 puanlık X-Yayları Yok Et görevinin puan sayısı, diğer benzer görevlerle eşleşmesi için 200'e düşürüldü
Normal Büyü etkilerinden ayırt etmek için defansif Büyü etkileri (TH 14 Poison, Super Valkyrie Rage) değiştirildi.
Klan Başkenti'ndeyken bir Klan üyesini tekmelemeye çalışmakla ilgili hata mesajını netleştirin
Gecikmeli ortaya çıkan birimler, Baby Dragon Rage yeteneği için yakındaki birimler olarak sayılmaz.
Gecikmeli ortaya çıkan birimler artık Tuzakları tetiklemiyor.
Grand Warden'ın konuşlandırılmış olduğu bir canlı tekrara katılırken Grand Warden'ın aura efektini gösterin.
“Friendly” Flower için eksik ses efektini ekleyin.
Meydan okuma etkinliği sona erdiyse, Savaş Sonu ekranında Tekrar Oynat düğmesinin karartılması.
Savaş Bitiş ekranı düğmelerinin bazen yanıt vermemesi düzeltildi.
Başkent haritasında ekran açıkken raid haritasını açan 'Tebrikler'in kapat butonunu düzeltin.clashofclanstr.com/forum






« Son Düzenleme: 21 Ekim 2022, Cuma - 13:52 Gönderen: Admin »