Forum Kuralları Sosyal Hesaplar Vip Klanlar Vip Üyelik (yeni)
clash of clans Seviye atlamak için gereksiz mesajlar atmayın.
Arama Yapmadan Konu Açmayın,Silinir.
Teşekkür için "Beğen" Butonunu Kullanın.devamı...
Facebook
Twitter
Sitemap & Rss
1923TÜRK
......
......
Tüm Bölümleri Görebilme
Online Sohbet ve Destek
Özel Bölümler , Özel Başlık Devamı...

Gönderen Konu: Ingilizcesi iyi olan arkaşlar taş alma sorunu  (Okunma sayısı 1676 defa)

Çevrimdışı kakarottoo

  • 2.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 5
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • 2 Mesajı Toplam
    2 Kere Beğenildi
  • COC Nick : mahir
  • Klanım : islam birliği
Ingilizcesi iyi olan arkaşlar taş alma sorunu
« : 17 Şubat 2014, Pazartesi - 23:04 »
Arkadaşlar öncelikle iyi oyunlar benim taş alma ile ilgi sıkıntım var ve her taş almak istedğimde itunes ile iletişime geçin diyordu ve bende geçtim burada sanırım adı alp dış bir arkadaş bunun çözümünü paylaşmış bende denedim ve itunes a mail attım ve geri döndüler mail olarak ama benim ingilizcem yeteril düzeyde olmadığı için bu konuyu açtım yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.....alta göründü gibi bana döndüler mesaj bu....




Dear Mahir,

Thank you for writing to iTunes Support. My name is Phillip and I will be making sure you get the best service we provide.

I can see that you're having an issue purchasing in apps using your Apple ID because of the error message that you're receiving. I am sure you want this to be resolved immediately. I will be delighted to investigate this for you.

Mahir, you will receive an email after the matter has been investigated and further information is available.

Thank you for your patience. Apple wants your iTunes experience to be as enjoyable as possible.


Sincerely,

Phillip
iTunes Store Customer Support



Çevrimdışı mars789

  • 33.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 111
  • Rep Puanı : 2
  • Cinsiyet: Bay
  • Durumum:
  • Clash of Clans
  • 37 Mesajı Toplam
    47 Kere Beğenildi
  • COC Nick : furkan
  • Klanım : Tek Kale
Ynt: Ingilizcesi iyi olan arkaşlar taş alma sorunu
« Yanıtla #1 : 17 Şubat 2014, Pazartesi - 23:33 »
Sevgili Mahir,

ITunes Destek yazdığınız için teşekkür ederiz. Benim adım Phillip ve ben size verdiğimiz en iyi hizmeti almak emin olacaktır.

Ben çünkü alıyorsanız hata mesajının Apple kimliğinizi kullanarak uygulamalar bir sorun satınalma yaşıyorsanız görebilirsiniz. Bunu hemen çözüleceğini istiyorum eminim. Ben sizin için bu araştırmak için memnun olacaktır.

Madde incelenmiş ve daha fazla bilgi mevcut sonra Mahir, bir e-posta alacaksınız.

Sabrınız için teşekkür ederiz. Apple iTunes deneyimi mümkün olduğunca eğlenceli olmak istiyor.


Saygılarımızla,

Phillip
iTunes Store Müşteri Destek

Kaynak=google ceviri :DDD

Nick=furkan
Klan=TEK KALE

Çevrimdışı kakarottoo

  • 2.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 5
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • 2 Mesajı Toplam
    2 Kere Beğenildi
  • COC Nick : mahir
  • Klanım : islam birliği
Ynt: Ingilizcesi iyi olan arkaşlar taş alma sorunu
« Yanıtla #2 : 17 Şubat 2014, Pazartesi - 23:42 »
Bende baktım oraya ama işte böle bi sonuç çıkıyor Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Lütfen yardım ederseniz sevirim şimdiden Allah razı olsun.


Çevrimdışı Calderon

  • 13.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 36
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • 8 Mesajı Toplam
    10 Kere Beğenildi
  • Klanım : Uludağ DC
Ynt: Ingilizcesi iyi olan arkaşlar taş alma sorunu
« Yanıtla #3 : 18 Şubat 2014, Salı - 00:00 »
İnceleyip en kısa zamanda mail olarak dönüş yapacaklarını söylüyor.


Calderon 'nin Mesajlarını Beğenen 2 Kullanıcı: Furkann1 (18 Şubat 2014, Salı - 18:03), kakarottoo (18 Şubat 2014, Salı - 00:11)

Çevrimdışı kakarottoo

  • 2.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 5
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • 2 Mesajı Toplam
    2 Kere Beğenildi
  • COC Nick : mahir
  • Klanım : islam birliği
Ynt: Ingilizcesi iyi olan arkaşlar taş alma sorunu
« Yanıtla #4 : 18 Şubat 2014, Salı - 08:53 »
Cevap geldi ama benim sorunum hala devam ediyor bunu yolladılar ne yapmalıyım yardım edin lütfen dostlar



Dear Mahir,

Thank you for your patience regarding this concern. Phillip here again from iTunes Store Support.

I apologize for all the inconvenience this has caused you and your problem's resolution is as important to me as it is to you, Mahir. I'll stay with you till we address this issue as it should be.

Mahir, I am sorry that you experienced difficulties while attempting to purchase from the iTunes Store. If you are unable to purchase from the iTunes Store after trying again, please let me know.

Resolving your issue is important to me, and I look forward to your reply. Thank you for choosing iTunes. Have a nice day!

Sincerely,

Phillip
iTunes Store Customer Support


kakarottoo 'nin Mesajlarını Beğenen Kullanıcılar: Furkann1 (18 Şubat 2014, Salı - 18:03)

Çevrimdışı Calderon

  • 13.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 36
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • 8 Mesajı Toplam
    10 Kere Beğenildi
  • Klanım : Uludağ DC
Ynt: Ingilizcesi iyi olan arkaşlar taş alma sorunu
« Yanıtla #5 : 18 Şubat 2014, Salı - 11:20 »
Sonra tekrar deneyin, olmazsa tekrar mail atın diyor.


Calderon 'nin Mesajlarını Beğenen 2 Kullanıcı: Furkann1 (18 Şubat 2014, Salı - 18:03), kakarottoo (18 Şubat 2014, Salı - 15:25)

Çevrimdışı kakarottoo

  • 2.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 5
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • 2 Mesajı Toplam
    2 Kere Beğenildi
  • COC Nick : mahir
  • Klanım : islam birliği
Ynt: Ingilizcesi iyi olan arkaşlar taş alma sorunu
« Yanıtla #6 : 18 Şubat 2014, Salı - 15:27 »
Arkadaşlar sorunum hala çözülmedi bende bir mail daha attım ve sagolsunlar hemen geri dönüş yaptılar bunuda bana. Acıklarsanız çok sagollun...



Dear Mahir,

Thank you for your patience regarding this concern. Phillip here again from iTunes Store Support.

To start off, I am very sorry for the continual difficulties this situation may have caused for you.

Mahir, again I have made the necessary adjustments on your account that should allow you to purchase from the store again. Please wait for 30-45 minutes for this to take effect.

Should this issue persist, please reply to this email and I'll be happy to assists you further.

Resolving your issue is important to me, and I look forward to your reply. Thank you for choosing iTunes. Have a nice day!

Sincerely,

Phillip
iTunes Store Customer Support

Please Note: I work Monday to Friday,

Thank you for allowing me the opportunity to assist you.


kakarottoo 'nin Mesajlarını Beğenen Kullanıcılar: Furkann1 (18 Şubat 2014, Salı - 18:03)

Çevrimdışı Calderon

  • 13.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 36
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • 8 Mesajı Toplam
    10 Kere Beğenildi
  • Klanım : Uludağ DC
Ynt: Ingilizcesi iyi olan arkaşlar taş alma sorunu
« Yanıtla #7 : 20 Şubat 2014, Perşembe - 23:38 »
Hesabında düzenleme yapmış. Sonucu tekrar yaz diyor.


Calderon 'nin Mesajlarını Beğenen Kullanıcılar: kakarottoo (22 Şubat 2014, Cumartesi - 13:11)

Çevrimdışı Doğukan_Servi

  • 2.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 5
  • Rep Puanı : 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Durumum:
  • Game Center Nick : Doğukan_Servi
  • COC Nick : Doğukan
  • Klanım : Klanım Yok
Ynt: Ingilizcesi iyi olan arkaşlar taş alma sorunu
« Yanıtla #8 : 23 Şubat 2014, Pazar - 17:33 »
Seninle iletişime geçecekler. Online olduğunda 1 saatte bir e-posta'nı kontrol et.