Forum Kuralları Sosyal Hesaplar Vip Klanlar Vip Üyelik (yeni)
clash of clans Seviye atlamak için gereksiz mesajlar atmayın.
Arama Yapmadan Konu Açmayın,Silinir.
Teşekkür için "Beğen" Butonunu Kullanın.devamı...
Facebook
Twitter
Sitemap & Rss
1923TÜRK
......
......
Tüm Bölümleri Görebilme
Online Sohbet ve Destek
Özel Bölümler , Özel Başlık Devamı...

reklam ver
reklam ver

Gönderen Konu: klan savasları güncelemesi ile gelen sorunlar  (Okunma sayısı 2140 defa)

Çevrimdışı elanora35

  • 33.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 109
  • Rep Puanı : 1
  • Cinsiyet: Bay
  • Durumum:
  • Clash of Clans
  • 21 Mesajı Toplam
    29 Kere Beğenildi
  • COC Nick : elanora35
  • Klanım : W Lords
klan savasları güncelemesi ile gelen sorunlar
« : 11 Nisan 2014, Cuma - 17:57 »
Yeni günceleme geldikten sonra bi tek ben değil tüm cevremdeki arkadaşlarım da oluşan bi sorun oyun içindeki bug lar ve sorunlar
mesela
1- KLAN SAVASI HARİTASINA GİRDİKTEN SONRA Bİ SAVAS A GİRMEK SİTEDİĞİMİZDE GİRMİYO OYUNDAN ÇIKIP YENİDEN GİRİYORUZ O ZAMAN SAVASA GİREBİLİYORUZ

2- GÖZLEM ÖZELLİĞİ SAVASMAK İSTEDİĞİMİZ ADAMA ÖNCEDEN BAKMAK İSTEDİĞİMİZDE EN AZA 30-40 SANİYE BEKLETİYO
3- SABAHLEYİN BARBAR HARİTASINDA Bİ SAVAS YAPTIM SAVASIM SIRASINDA OYUN Bİ 10-15 SANİYE GERİ YE DÖNDÜ RESMEN VE SAVASI BİTİRDİM YENDİM ORDUM HİÇ GİTMEDİ İLK DEFA OLDU BÖYLE BİŞİ AYNI ORDUM DURDU
4- YENİ KLAN SAVASLARI İÇERSİNDE GEZİNMEK COK YAVAŞ SUNUCULAR BU ZAMANLARDA KASIYOMU BİLMİYORUM AMA SORUN ÇIKARTIYO
5- KONUŞMAYA ESKİDEN MESAJ YAZDIGIM GİBİ DİREK GİDERDİ SİMDİ EN AZINDAN Bİ 5 SN YE GEÇİYO GİTMESİ İÇİN
6- KLAN SAVASLARI SİSTEMİN YAVAŞLAMASINA SEBEP OLDU
7- ESKİDEN Bİ SAVAS İÇERSİNDEYKEN SARJINIZ BİTTİĞİNDE YADA İNTERNETİNİZ KESİLDİĞİNDE KALAN ORDUYLA SAVAS DEVAM EDERDİ SİZ YENİDEN ACTIGINIZDA OYUNU O SAVAS BİTMİS OLUR VE SONUCUNU GÖRÜRDÜNÜZ SİMDİ İNTERNET KESİLDİĞİNDE O ANDA SAVASI BİTİRİYO
8-YENİ Bİ GÜNCELEME GELMESİ SART GİBİ GÖZÜKÜYO AMA BİDE RESMİ SAYFADA DEDİKLERİ ARKADAŞLAR ARASI SAVAS ÖZELİĞİDE BU GUNCELEMEYLE GELİCEĞİNİ SÖLEMİŞLERDİ GELMEDİ COK ÜZDÜ

ama tabiki bu güncelleme ile oyuna yeni bi soluk gelmesi ve yeni savaş sartlarının ve klanımız ile birlikte yurumeye alıstırmak için cok iyi bi günceleme oldu fakat eşitsiz dağılım ve belirlenmesi gereken kurallar var

ha bide sunuda ekliyim klan savaslarındaki herkesin herkese saldırması kötü bi acık olmus bizim savasımızda karsı klan bizim en son daki adamdan baslamıs öyle saldırmıs hep en son dan baslamıslar bunun daha çok eşit güçtekilerinle savasmaya doğru cevrilmesi gerekiyo yani bunun içinde kime saldırıp yıldız hesabıyla değil karşındakinden kupa yada puan sistemi ile olması lazım
GÜNCELEME SORUNLU


ben OĞUZ TÜRKOĞLU
18 yaşındayım
forumun etkin kulanıcılarındanım
whatsap için clas of clans gurubumuz var katılmak için whatsabınız varsa 0531 937 67 82 bana mesaj atin cok sevinirim isteyen herkes guruba gelebilir. her konu hakkında konuşuyoruz oyun hakkındada bolca sohbet ediyoruz. epey zevkli bi ortam sizi de bekleriz Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Çevrimdışı Gökbörü

  • Rehber Kur-an, Hedef Turan.
  • 85.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 758
  • Rep Puanı : 54
  • Cinsiyet: Bay
  • FENERBAHÇE
  • 247 Mesajı Toplam
    369 Kere Beğenildi
  • COC Nick : Utku
  • Klanım : 1453
Ynt: klan savasları güncelemesi ile gelen sorunlar
« Yanıtla #1 : 13 Nisan 2014, Pazar - 09:43 »
Şuan daha kötüsü gelen güncelleme ile oyunun açıkları çıktı. Onlar kapatılmazsa yakında pek emek ile kasılan köy kalmıyacak.

Gayemiz Değildir Makam, Şan, Şöhret.
Tek Derdimiz Vatana Hizmet.


Bir elimde silah, birinde Kur-an. Geldi diyorlar bak şehitlik sıran!
Babam bile olsa karşımda duran, önce V A T A N sonra V A T A N!

Çevrimdışı beastmaster

  • 26.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 83
  • Rep Puanı : 3
  • Cinsiyet: Bay
  • Clash of Clans
  • 19 Mesajı Toplam
    43 Kere Beğenildi
  • COC Nick : ismail
  • Klanım : 1923TÜRK-1923TÜRK5
Ynt: klan savasları güncelemesi ile gelen sorunlar
« Yanıtla #2 : 13 Nisan 2014, Pazar - 13:14 »
Benim de klan savaşında kazandığım 3 yıldızlı saldırıyı ilk başta gösteriyordu. Sonra oyun bakım arasına girdi cıktı ve benim saldırıyı geçersiz saydı. O köye klanımdan başka birisi saldırmış ve iki yıldızda kaldık. Ben de başka köyden bir yıldız alabildim ve savaşta toplamda bir yıldız kazanmış oldum.

İşin daha da garibi yeni gelen görevler içerisinde klan savaşından kazanılan yıldız görevinde o üç yıldız geçerli sayılmış ve dört yıldız kazanmısım olarak görünüyor.

Ama tamamen farklı ve çaplı br güncelleme olduğunu göz önünde bulundurursak eğer bu açıkların zaman içerisinde kapatılacağını düşünüyorum ki supercell bana göre bu işi iyi yapıyor. Yeter ki bu süre çok fazla uzamadan bir çözüm yoluna gidilsin.


Çevrimdışı elanora35

  • 33.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 109
  • Rep Puanı : 1
  • Cinsiyet: Bay
  • Durumum:
  • Clash of Clans
  • 21 Mesajı Toplam
    29 Kere Beğenildi
  • COC Nick : elanora35
  • Klanım : W Lords
Ynt: klan savasları güncelemesi ile gelen sorunlar
« Yanıtla #3 : 13 Nisan 2014, Pazar - 22:31 »
katılıyorum oyunun acıkları var

ben OĞUZ TÜRKOĞLU
18 yaşındayım
forumun etkin kulanıcılarındanım
whatsap için clas of clans gurubumuz var katılmak için whatsabınız varsa 0531 937 67 82 bana mesaj atin cok sevinirim isteyen herkes guruba gelebilir. her konu hakkında konuşuyoruz oyun hakkındada bolca sohbet ediyoruz. epey zevkli bi ortam sizi de bekleriz Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Çevrimdışı LegenD-R

  • 69.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 426
  • Rep Puanı : 12
  • Cinsiyet: Bay
  • Durumum:
  • Clash of Clans
  • 172 Mesajı Toplam
    266 Kere Beğenildi
  • COC Nick : LegenD-R
  • Klanım : 1923TÜRK
Ynt: klan savasları güncelemesi ile gelen sorunlar
« Yanıtla #4 : 13 Nisan 2014, Pazar - 22:45 »
ne gibi açıklar var ki?


Çevrimdışı elanora35

  • 33.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 109
  • Rep Puanı : 1
  • Cinsiyet: Bay
  • Durumum:
  • Clash of Clans
  • 21 Mesajı Toplam
    29 Kere Beğenildi
  • COC Nick : elanora35
  • Klanım : W Lords
Ynt: klan savasları güncelemesi ile gelen sorunlar
« Yanıtla #5 : 14 Nisan 2014, Pazartesi - 14:11 »
ya nası anlatıyım ki göstermeden anlatılcak şeyler değil

ben OĞUZ TÜRKOĞLU
18 yaşındayım
forumun etkin kulanıcılarındanım
whatsap için clas of clans gurubumuz var katılmak için whatsabınız varsa 0531 937 67 82 bana mesaj atin cok sevinirim isteyen herkes guruba gelebilir. her konu hakkında konuşuyoruz oyun hakkındada bolca sohbet ediyoruz. epey zevkli bi ortam sizi de bekleriz Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Çevrimdışı LegenD-R

  • 69.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 426
  • Rep Puanı : 12
  • Cinsiyet: Bay
  • Durumum:
  • Clash of Clans
  • 172 Mesajı Toplam
    266 Kere Beğenildi
  • COC Nick : LegenD-R
  • Klanım : 1923TÜRK
Ynt: klan savasları güncelemesi ile gelen sorunlar
« Yanıtla #6 : 14 Nisan 2014, Pazartesi - 14:19 »
kolay altın ve iksir kazanma

inşaat sürelerini kısaltma

gibi şeyler değildir umarım


Çevrimdışı elanora35

  • 33.Seviye Üye
  • *
  • İleti: 109
  • Rep Puanı : 1
  • Cinsiyet: Bay
  • Durumum:
  • Clash of Clans
  • 21 Mesajı Toplam
    29 Kere Beğenildi
  • COC Nick : elanora35
  • Klanım : W Lords
Ynt: klan savasları güncelemesi ile gelen sorunlar
« Yanıtla #7 : 17 Nisan 2014, Perşembe - 22:57 »
yok o kadar buyuk açıklar değil merak etme

ben OĞUZ TÜRKOĞLU
18 yaşındayım
forumun etkin kulanıcılarındanım
whatsap için clas of clans gurubumuz var katılmak için whatsabınız varsa 0531 937 67 82 bana mesaj atin cok sevinirim isteyen herkes guruba gelebilir. her konu hakkında konuşuyoruz oyun hakkındada bolca sohbet ediyoruz. epey zevkli bi ortam sizi de bekleriz Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap